Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Ogłoszenie o naborze na stanowisko referent do spraw świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem ogłasza nabór na stanowisko referent do spraw świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem

Ul. T. Kościuszki1, 05-307 Dobre.

II. Określenie stanowiska pracy:

Referent ds. świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem w wymiarze ½ etatu.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę.

III. Wymagania niezbędne:

– obywatelstwo polskie,

– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw

publicznych,

– niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

– wykształcenie wyższe – preferowany kierunek administracja, ekonomia,

prawo lub studia podyplomowe na w/w kierunkach,

– znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych, ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach

rodzinnych, ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym

do alimentów, ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,

ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z dnia 17 czerwca 1966

roku.

– biegła znajomość programu komputerowego MS Office,

– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,

IV. Wymagania dodatkowe:

– umiejętność analizy dokumentów,

– bardzo dobra organizacja czasu pracy,

– systematyczność i terminowość,

– łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

– wysoka kultura osobista,

– doświadczenie w pracy w administracji, mile widziane na podobnym

stanowisku,

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

– realizacja ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych,

– realizacja ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z dnia 17

czerwca 1966 roku w zakresie dotyczącym świadczeń rodzinnych,

– przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących

świadczeń rodzinnych,

– przygotowywanie decyzji w sprawach świadczeń rodzinnych,

– sporządzanie comiesięcznych list wypłat i przelewów zasiłkowych,

– sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,

– sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych,

– prowadzenie obsługi administracyjnej związanej m. in. ze sporządzaniem

zaświadczeń, prowadzeniem korespondencji z innymi instytucjami,

– informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych

problemach,

– wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS,

VI. Wymagane dokumenty:

– życiorys/CV,

– list motywacyjny,

– kwestionariusz osobowy kandydata,

– dokument potwierdzający wykształcenie,

– inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,

– dokument potwierdzający staż pracy,

– oświadczenie o niekaralności,

– oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,

– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do

celów rekrutacji,

Warunki pracy na stanowisku:

Praca wykonywana będzie w budynku Urzędu Gminy w Dobrem, ul. T. Kościuszki 1, w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

W m-cu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia

osób niepełnosprawnych w GOPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi „0”.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre do dnia 18.12.2015 r. do godz. 14.00

Oferty, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dobrem oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Kandydat wyłoniony w drodze konkursu będzie zobowiązany do dostarczenia oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie oraz zaświadczenia lekarza medycyny pracy i zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.

Zastrzega się prawo odwołania postępowania kwalifikacyjnego bez podania przyczyny.

Kierownik GOPS Dobre

Kowalczyk Magdalena

Załączniki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
opis stanowiska pracy