Ogłoszenie o naborze na stanowisko referent do spraw świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem ogłasza nabór na stanowisko referent do spraw świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem
I. Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem
Ul. T. Kościuszki1, 05-307 Dobre.
II. Określenie stanowiska pracy:
Referent ds. świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem w wymiarze ½ etatu.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę.
III. Wymagania niezbędne:
– obywatelstwo polskie,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
– niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
– wykształcenie wyższe – preferowany kierunek administracja, ekonomia,
prawo lub studia podyplomowe na w/w kierunkach,
– znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych, ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach
rodzinnych, ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym
do alimentów, ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z dnia 17 czerwca 1966
roku.
– biegła znajomość programu komputerowego MS Office,
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
IV. Wymagania dodatkowe:
– umiejętność analizy dokumentów,
– bardzo dobra organizacja czasu pracy,
– systematyczność i terminowość,
– łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
– wysoka kultura osobista,
– doświadczenie w pracy w administracji, mile widziane na podobnym
stanowisku,
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
– realizacja ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych,
– realizacja ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z dnia 17
czerwca 1966 roku w zakresie dotyczącym świadczeń rodzinnych,
– przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących
świadczeń rodzinnych,
– przygotowywanie decyzji w sprawach świadczeń rodzinnych,
– sporządzanie comiesięcznych list wypłat i przelewów zasiłkowych,
– sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
– sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych,
– prowadzenie obsługi administracyjnej związanej m. in. ze sporządzaniem
zaświadczeń, prowadzeniem korespondencji z innymi instytucjami,
– informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych
problemach,
– wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS,
VI. Wymagane dokumenty:
– życiorys/CV,
– list motywacyjny,
– kwestionariusz osobowy kandydata,
– dokument potwierdzający wykształcenie,
– inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,
– dokument potwierdzający staż pracy,
– oświadczenie o niekaralności,
– oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
Warunki pracy na stanowisku:
Praca wykonywana będzie w budynku Urzędu Gminy w Dobrem, ul. T. Kościuszki 1, w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
W m-cu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w GOPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi „0”.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrem lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre do dnia 18.12.2015 r. do godz. 14.00
Oferty, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dobrem oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Kandydat wyłoniony w drodze konkursu będzie zobowiązany do dostarczenia oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie oraz zaświadczenia lekarza medycyny pracy i zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzega się prawo odwołania postępowania kwalifikacyjnego bez podania przyczyny.
Kierownik GOPS Dobre
Kowalczyk Magdalena
Załączniki
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
opis stanowiska pracy